Landingpagina voor AdWords

By December 4, 2014AdWords

Voor onze klant Intertext hebben wij een mooie nieuwe landingspagina gemaakt. Fris, uitnodigend en responsive. (past zich aan aan de grootte van het scherm; iPad, laptop of desktop).

Waar moet een landingspagina aan voldoen?

  • Opvallende Call to Action: wat wil je dat de bezoeker doet? Een offerte aanvragen! Hij moet opvallen en tegelijk ook in het ontwerp passen . Wij kozen er voor om op twee plaatsen een offerte knop te plaatsen die de bezoeker naar het vak onderaan de pagina brengt. Er is dus altijd een aanvraagknop zichtbaar!
  • Overzichtelijk: rustig doorheen te scrollen, niet te veel tekst. Omdat het hier om een vertaalbureau gaat plaats je informatie over de talen en de soorten vertaaldiensten.
  • Gebruik van bulletpoints: komt de overzichtelijkheid ten goede en trekt de lezer er naar toe. Een opsomming met bulletpoints scoort!
  • Responsive: de pagina is op alle apparaten leesbaar; van smartphone tot smart tv.
  • Kort en relevant formulier: vraag alleen wat je echt nodig hebt. Hoe minder er ingevuld hoeft te worden hoe beter.
  • Bedankt! Dat zeg je als er een aanvraag is gedaan. Voor de aanvrager gelijk een bevestiging dat de aanvraag gelukt is.

Verder zorg je dat zoekwoorden die gebruikt worden in Adwords ook terugkomen in de landingspagina en de advertentie.  Adwords ziet de landingspagina dan als relevanter bij de advertenties en beloont je met lagere klik-kosten!

landingspagina Intertext

landingspagina Intertext