Met AdWords kun je op een korte termijn sterke online resultaten behalen. Of het doel nu is om meer omzet te genereren of merkbekendheid op te bouwen. Adverteren met AdWords zorgt ervoor dat je website goed gevonden wordt door (potentiële) klanten.

Heb je geen tijd om uw AdWords campagne te beheren? Haal je (te) weinig rendement uit de campagne Of heb je niet genoeg kennis/ervaring om je campagne te optimaliseren? Laat je Adwords campagne dan uitwerken en beheren door SiteBoosting, de Adwords specialist. SiteBoosting is gecertificeerd Google Partner, wij beschikken over AdWords-vaardigheden en expertise. SiteBoosting staat voor je klaar om een op maat gemaakte campagne te creëren, beheren en optimaliseren.

Waarom Adwords uitbesteden?

Veel ondernemers worden geconfronteerd met één of meer van de onderstaande punten als zij zelf het beheer van hun Adwords campagne doen:

  • Er gaat te veel tijd in het beheer van de campagne zitten
  • De campagne is niet rendabel
  • Te weinig kennis/ervaring om alle beschikbare mogelijkheden te benutten
  • Geen integratie met Google Analytics
  • Moeite om de juiste conclusies te trekken op basis van beschikbare data (CTR, CPC, bouncepercentage, ROI, etc)

Herkent u zich in de bovenstaande situaties? Dan is het aanvragen van een Adwords offerte zeker de moeite waard!

Kosten van een Adwords campagne

De kosten van een Adwords campagne bestaan uit drie zaken

1. Klikkosten

Je betaalt bij AdWords niet voor een vertoning, maar voor een klik (bij de meeste campagnes). Je bepaalt een dagbudget en het dagbudget maal 30 dagen is hetgeen je maximaal betaalt. Bij het opzetten van een campagne regelen wij dat de klikkosten rechtstreeks door Google aan jou wordt gefactureerd. Aan deze kosten verdienen wij niets. Wij adviseren je graag over een geschikt dagbudget.

2. Kosten voor het opzetten of her-inrichten van een account

Het meeste werk zit hem in het opzetten of opnieuw inrichten van de campagne Deze kosten zijn eenmalig. Ze zijn afhankelijk van de grootte en complexiteit van het account.

3. Maandelijks terugkerende kosten voor het managen

Als een account eenmaal goed is ingericht, vereist het een actief onderhoud. Terugkerende werkzaamheden zijn o.a.:

  • biedingen op zoekwoorden
  • managen van de posities op de pagina
  • toevoegen en/of verwijderen van zoekwoorden
  • toevoegen van uitsluitings-zoekwoorden
  • veranderen en aanpassen van advertentieteksten
  • rapporteren aan klant

Elk account vereist een bepaald niveau van onderhoud. Hoe groter een account, hoe meer tijd er in het managen gaat zitten. Het managen van een account begin bij 158,- per maand. Wilt je weten wat het opzetten van een nieuw account of het herstructureren van een bestaand account kost? En het managen ervan? Vraag dan de offerte aan en wij nemen contact met je op.

Meer leads, meer klanten en meer omzet via online marketing? Neem contact met ons op voor een geheel vrijblijvend adviesgesprek!