Search Engine Advertising

Sterke online resultaten behalen op korte termijn

Contact opnemen

Met Google Ads kun je op een korte termijn sterke online resultaten behalen. Of het doel nu is om meer omzet te genereren of merkbekendheid op te bouwen. Adverteren met Google Ads zorgt ervoor dat je website goed gevonden wordt door (potentiële) klanten.

Heb je geen tijd om je Google Ads campagne te beheren? Haal je (te) weinig rendement uit de campagne, of heb je niet genoeg kennis/ervaring om je campagne te optimaliseren? Laat je Google Ads campagne dan uitwerken en beheren door SiteBoosting, de Google Ads specialist in Den Haag. SiteBoosting is gecertificeerd Google Partner, wij beschikken over Google Ads-vaardigheden en expertise. SiteBoosting staat voor je klaar om een op maat gemaakte campagne te creëren, beheren en optimaliseren.

Waarom Google Ads uitbesteden?

Veel ondernemers worden geconfronteerd met één of meer van de onderstaande punten als zij zelf het beheer van hun Google Ads campagne doen:

  • Er gaat te veel tijd in het beheer van de campagne zitten
  • De campagne is niet rendabel
  • Te weinig kennis/ervaring om alle beschikbare mogelijkheden te benutten
  • Geen integratie met Google Analytics
  • Moeite om de juiste conclusies te trekken op basis van beschikbare data (CTR, CPC, bouncepercentage, ROI, etc)

Herkent u zich in de bovenstaande situaties? Dan is het aanvragen van een Google Ads offerte de moeite waard!

Kosten van een Google Ads campagne

De kosten van een Google Ads campagne bestaan uit drie delen

1. Klikkosten

Je betaalt bij Google Ads voor een klik. Je bepaalt een dagbudget en wat je maximaal per maand wil betalen. Bij het opzetten van een campagne regelen wij dat de klikkosten rechtstreeks door Google aan jou worden gefactureerd. Aan deze kosten verdienen wij niets. Wij adviseren je graag over een geschikt dagbudget.

2. Opzetkosten

Kosten voor het opzetten of her-inrichten van een account. Het meeste werk zit hem in het opzetten of opnieuw inrichten van de campagne Deze kosten zijn eenmalig. Ze zijn afhankelijk van de grootte en complexiteit van het account.

3. Terugkerende kosten

Maandelijks terugkerende kosten voor het managen

Onderhoud

Als een account eenmaal goed is ingericht, vereist het een actief onderhoud. Terugkerende werkzaamheden zijn o.a.:

  • biedingen op zoekwoorden
  • managen van de posities op de pagina
  • toevoegen en/of verwijderen van zoekwoorden
  • veranderen en aanpassen van advertentieteksten
  • diverse instellingen m.b.t. targeting van leeftijd, geslacht, geografisch etc.
  • rapporteren aan klant

Elk account vereist een bepaald niveau van onderhoud. Hoe groter een account, hoe meer tijd er in het managen gaat zitten. Het managen van een account begin bij 275 euro per maand. Wil je weten wat het opzetten van een nieuw account of het herstructureren van een bestaand account kost? En het managen ervan? Vraag dan de offerte aan en wij nemen contact met je op.

Onze klanten

Wat we al jaren doen. Voor wie?

Stefan Hendriks - kennis maken?

“Met wat begon als een online marketing service voor makelaars, bieden we nu het hele mkb een breed pakket van diensten.”

Contact opnemen
To top